Ambities en Plan van aanpak

• Stichting MooiMens-HW is opgericht door 3 ouders van kinderen met een verstandelijke beperking en heeft een professioneel deskundig bestuur.
  • juli 2024: Locatie is inmiddels gevonden! We gaan hebben een intentieverklaring ondertekend met de eigenaar van de monumentale boerderij "Even Buiten" gelegen op het idyllische plekje aan de Beneden Oostdijk in Oud Beijerland. De gemeenteraad heeft zich positief uitgesproken voor het ontwerpbestemmingsplan Even Buiten, locatie Beneden Oostdijk 50. Het project is momenteel volop in ontwikkeling.
  • Om ons doel te realiseren en onze kinderen een mooie woonplek te bieden, is onze stichting afhankelijk van derden. Ons project krijgt steeds meer vorm maar er moet nog veel gebeuren en er is veel geld nodig. Als u ons wilt steunen met een donatie, zijn wij heel dankbaar!

Stichting MooiMens HW is aangemerkt als een ANBI-instelling (Algemene Nut Beogende Instelling). Hierdoor is het mogelijk om fiscaal aantrekkelijk te doneren.