Hoe kunt u ons steunen?

Om ons doel te realiseren en onze kinderen een mooie woonplek te bieden, is onze stichting afhankelijk van derden. Ons project staat nog in de kinderschoenen. Er moet nog veel gebeuren en er is veel geld nodig.

Stichting MooiMens HW is aangemerkt als een ANBI-instelling (Algemene Nut Beogende Instelling). Hierdoor is het mogelijk om fiscaal aantrekkelijk te doneren.

Volgens de regeling “giften” kan namelijk een gift aan de Stichting voor 100 % als aftrekpost bij de aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting worden opgenomen.
Er zijn wel voorwaarden aan verbonden voordat een gift aftrekbaar is.

U kunt van uw gift ook een periodieke gift maken. Dit is voor minimaal vijf jaar. Voor meer informatie over periodieke giften kunt u op de website kijken van de belastingdienst of contact opnemen met onze penningmeester.

De informatie periodieke giften kunt u hier downloaden. De ingevulde overeenkomst kunt u opsturen naar: info@stichtingmooimens.nl  t.n.v. de penningmeester of uploaden samen met onderstaand formulier.
Voor meer informatie zie ook de website van de Belastingdienst.

Gift / donatie

U geeft eenmalig of u wordt donateur van Stichting MooiMens, dan kunt ons steunen door een bedrag over te maken op;

RABO: NL17 RABO 0374497737

t.n.v. Stichting MooiMens HW Oud Beijerland

U kunt zich als donateur aanmelden via het onderstaande formulier.

Fondsen

Om gezamenlijke ruimten te realiseren en in te richten, is veel geld nodig. Het gaat hierbij o.a. om tuin, keuken, woonkamer en de berging voor de vervoersmiddelen.
Daarom zijn we, naast de donateurs en sponsors, bezig fondsen te werven.

Mocht u zelf een fonds weten of beheren, dan houden we ons van harte aanbevolen.
U kunt dit melden bij de penningmeester.

Vrienden & Sponsoren

Een andere mogelijkheid is om vriend te worden van stichting MooiMens HW.

U wordt dan geïnformeerd over de ontwikkelingen rondom de Stichting en alle activiteiten. Wij vragen u daarvoor een jaarlijks terugkerende bijdrage.

U kunt zich als vriend aanmelden via het onderstaande formulier.

Club van 50

We hopen binnen 2 jaar een geschikte plek voor deze groep mooie mensen met een beperking te realiseren in de Hoeksche Waard. Hiervoor is veel geld nodig om het pand van alle nodige gemakken te voorzien en de gezamenlijke ruimten in te richten.

Daarom richten we een Club van 50 op. We zoeken hiervoor 50 mooie mensen of bedrijven, die voor minimaal de komende 5 jaar ieder jaar minimaal 50 euro willen doneren. Dit geld wordt alleen gebruikt voor initiatieven waar alle bewoners baat bij hebben. Zoals o.a. inrichting van gezamenlijke ruimten in het pand.

Iedereen kan lid worden van de Club van 50. We genereren op deze manier vaste inkomsten, die we in de planning kunnen meenemen.

Meer info en uitleg vindt u hier.

U kunt zich aanmelden via het onderstaande formulier èn via het formulier van de Belastingdienst via deze link.

Onze tegenprestatie voor vaste donateurs en sponsoren

De naam van uw bedrijf wordt op onze website geplaatst. U ontvangt een aantal keer per jaar onze nieuwsbrief waarin u alles leest over de voortgang van ons project. Ook na realisatie van ons project wordt u op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Op deze manier blijft u betrokken bij alles wat er in en rond Stichting MooiMens gebeurt.

Heeft u nog vragen?

Heeft u vragen over de mogelijkheden om ons te steunen of wilt u meer info? Dan kunt u contact opnemen met onze penningmeester:

Aad Hofmeester

Telefoon: 0653303135

Wij hopen dat ons mooie doel u aanspreekt en wij willen u alvast hartelijk danken voor uw interesse en tijd!

U kunt onderstaand formulier invullen en versturen. U ontvangt dan z.s.m. een bevestiging.