Vrijdagmiddag 15 maart zijn we met een aantal aanstaande bewoners van onze stichting gaan "sfeerproeven" bij de boerderij van Even Buiten. Helaas was niet iedereen in de gelegenheid om er bij te zijn. Maar we gaan vast nog een keer. ;)

Het weer zat mee en iedereen had er zin in om een beeld te krijgen waar ze gaan wonen. Het was een enorm succes. Superleuk om de oude schuur van binnen te bekijken en over de weide met de pony's te struinen. Iedereen had er een goed gevoel bij en kunnen niet wachten om met elkaar op die mooie, rustieke plek te gaan wonen!

Vrijdagavond 12 April hebben we weer een hele gezellige avond gehad met (bijna) alle toekomstige bewoners en hun familie. Op Senne na, die helaas wegens ziekte er niet bij kon zijn, waren alle 13 bewoners aanwezig. We hadden het gezellige zaaltje van het RHO Toneel in Numansdorp gehuurd waar we een disco-avond hebben gehouden. Het doel van regelmatig bij elkaar komen, is om elkaar beter te leren kennen als voorbereiding op het gaan samenwonen onder 1 dak. Dat geldt voor zowel de jongeren onderling als hun familie en de Stichting. Het samenzijn was heel ongedwongen, ontspannen en gezellig!

We zijn als Stichting MooiMens dan ook heel blij met deze groep mooie mensen en kijken uit naar de volgende ontmoeting!