Kijk op Vervolg Nieuws/Blog voor het laatste nieuws, onderaan de pagina!!!

BLOG

Op deze pagina publiceren wij de stand van zaken en de acties van onze Stichting.

Zo kunt u op de hoogte blijven van de voortgang naar onze zoektocht om een geschikte locatie en pand in de Hoeksche Waard te vinden voor onze kinderen. Alle hulp is natuurlijk heel erg welkom!

3-9-2021

Vandaag is in het AD de Stichting bekend gemaakt d.m.v. een interview met Marijke, moeder van Rowan. Al veel positieve reacties op gehad!

Zaterdag 7 mei j.l. maakten we ons debuut in het AD.

En vandaag 11 mei staan we weer in het nieuws, namelijk in het Kompas!

Onze eerste flyer is een feit....en we zijn er best trots op!

UPDATE Voortgang:

Het bestuur en 2 deskundigen van ASVZ gaan in oktober samen in gesprek met aangemelde geïnteresseerden en hun ouders/vertegenwoordigers. Het doel van deze gesprekken is een goed beeld te krijgen van de potentiële bewoner en haar/zijn zorgvraag om te kunnen beoordelen of het passend is om bij Stichting MooiMens te gaan wonen.

Iedereen die (nog steeds) geïnteresseerd is, wordt per mail uitgenodigd voor dit gesprek.

Update 20-12-2022

Binnenkort zal de intentieverklaring tussen ASVZ en Stichting MooiMens HW worden ondertekend!

Inmiddels zijn alle huisbezoeken bij de aangemelde bewoners achter de rug en zijn er hele leuke gesprekken gevoerd. Binnenkort ontvangen ouders/vertegenwoordigers per mail bericht of hun kinderen in aanmerking komen om bij Stichting MooiMens te wonen.

Verder zijn we (al een tijdje) in gesprek met de Gemeente Hoeksche Waard over de (perfecte) locatie die we op het oog hebben om een thuis voor deze mooie mensen te realiseren! We hopen dan ook van harte dat deze gesprekken binnenkort een positief effect gaan krijgen!!

INTENTIEVERKLARING MET ASVZ IS EEN FEIT.

Eindelijk was het dan zover! Op 16-2-2023 hebben Stichting MooiMens en zorgaanbieder ASVZ een intentieverklaring ondertekend. De visie op zorg en wonen in een ouderinitiatief is van ASVZ en onze stichting vrijwel identiek.

`Denken in mogelijkheden en oplossingen`, is daar 1 van!

We hopen allemaal op een fijne professionele samenwerking met elkaar.